Hvorfor hevder stadig flere at B2B-markedsføring er enda mer kompleks enn markedsføring rettet mot konsumenter? Hva betyr det egentlig å være datadrevet i møte med krevende, komplekse kunder? Og hvor går egentlig trendene innen tradisjonell og digital B2B i 2022? Vi ønsker alle som jobber i organisasjoner, offentlig sektor eller virksomheter velkommen til en en godbit av faglig påfyll.Sesjonen avsluttes med en bolk Q&A.
Medvirkende: Emilie Nøss Wangen er COO og Industry Lead i TRY Dig, og har bred erfaring innen plattformteknologi (CRM, Markedsføring, Salg, Service). Wangen var Norges første ansatt i Inbound Marketing giganten HubSpot, hvor hun ledet det nordiske teamet i Europas teknologi hovedstad Dublin. Wangen har også flere års erfaring fra B2B salg og salgscoaching (spesielt Inbound Salgs metodikken) og brenner for hvordan datadrevet markedsarbeid internt i en organisasjon kan utløse store, positive effekter