til hovedinnhold
 
Utskrift fra www.arendalsuka.no
Dette var et arrangement i 2022.

Hvordan bygger man sterke merkevarer i vår tid?

Arrangør
Mars Brand Strategy AS
Dag
Fredag 19/8 2022 11:00 - 11:45
Arrangementstype
Foredrag
Tema
Annet
Språk
Norsk
Sted
Madam Reiersen
Stedsbeskrivelse:
Vinterhagen
Antall plasser i lokalet
75
 


Om arrangementet

Konkurransearenaene endrer seg raskere og raskere, og kundene er blitt den viktigste markedsføringskanalen - hva betyr det for merkevarebygging?

Merkevarer er navn med kraft til å påvirke. Hvis du vil bestemme selv hvem du skal påvirke,  på hvilken måte, og få folk med deg på det prosjektet, da trenger du en merkevarestrategi. 

Før var merkevarebygging noe markedsavdelinger drev med. Nå er det blitt et strategisk anliggende for hele organisasjonen. Derfor er det avgjørende at alle får anledning til å ha et bevisst forhold til hvilken merkevare de skal bygge sammen. 

Monna Nordhagen og Kirsti Rogne har skrevet boken Raketter og rebeller - strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om. Boken gir et rammeverk for merkevarebygging i vår tid. Når informasjon er uryddig og endringstakten høy er det godt å kunne lene seg på god metode. 

Hvordan gjør man det? Kom og få en gjennomgang av praktiske verktøy med tung faglig forankring. Lett, men tungt, om merkevarebygging for alle enten du du tilhører industri, offentlig sektor, er tjenestetilbyder eller oppstartsvirksomhet. 

Det vil bli servert enkel lunsj under arrangementet.

Medvirkende
  • Monna Norhagen, Partner, Mars Brand Strategy AS
  • Kirsti Rogne, Partner, Mars Brand Strategy AS
Kontaktperson
Kirsti Rogne, Mars Brand Strategy AS, 90147076, hallo@mars.as
Nettside:
Universell utforming
Rullestoltilpasset lokale
Rullestoltilpasset WC
Servering
Ja
Sidevisninger
746