Konkurransearenaene endrer seg raskere og raskere, og kundene er blitt den viktigste markedsføringskanalen - hva betyr det for merkevarebygging?
Merkevarer er navn med kraft til å påvirke. Hvis du vil bestemme selv hvem du skal påvirke, på hvilken måte, og få folk med deg på det prosjektet, da trenger du en merkevarestrategi.
Før var merkevarebygging noe markedsavdelinger drev med. Nå er det blitt et strategisk anliggende for hele organisasjonen. Derfor er det avgjørende at alle får anledning til å ha et bevisst forhold til hvilken merkevare de skal bygge sammen.
Monna Nordhagen og Kirsti Rogne har skrevet boken Raketter og rebeller - strategi for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om. Boken gir et rammeverk for merkevarebygging i vår tid. Når informasjon er uryddig og endringstakten høy er det godt å kunne lene seg på god metode.
Hvordan gjør man det? Kom og få en gjennomgang av praktiske verktøy med tung faglig forankring. Lett, men tungt, om merkevarebygging for alle enten du du tilhører industri, offentlig sektor, er tjenestetilbyder eller oppstartsvirksomhet.
Det vil bli servert enkel lunsj under arrangementet.