Du har 10 sekunder på å overbevise en generasjon som ikke lar seg påvirke av tradisjonell merkevarebygging og markedsføring om at de bør benytte seg av dine tjenester. Ikke bare for å lykkes, men for å overleve i et fremtidens marked. Hvordan kan du nå og engasjere framtidens forbrukere, Generasjon Z?
Gen Z (de født mellom 1996 and 2012) er de første “digitale innfødte” og tilhører det som i år blir den største generasjonen på kloden. Deloitte og MUNCH starter med å dele innsikt og erfaring fra sitt innovasjons samarbeid, utviklet med nye Gen Z talenter, på hvordan MUNCH kan innovere med og for framtidens forbrukere.
Etterfulgt av et ekspertpanel som diskuterer hvilke grep en organisasjon må ta for å engasjere framtidens forbrukere. Panelet består av: MUNCH direktør, Stein Olav Henrichsen, Gen Z artist Sid Hart, programleder og vaktsjef for NRK Nyheter, Bahare Viken, Gen Z bruker og student, Eva Hjorth-Johansen, og CEO Deloitte AS, Sjur Gaaseide.