til hovedinnhold
 
Utskrift fra www.arendalsuka.no
Dette var et arrangement i 2022.

Innovasjon med og for Generasjon Z

Arrangør
Deloitte, Munch
Dag
Onsdag 17/8 2022 16:00 - 18:00
Arrangementstype
Samtale
Tema
Innovasjon
Språk
Norsk
Sted
Kirkebakken 5
Stedsbeskrivelse:
Deloitte-teltet
Antall plasser i lokalet
50
 


Om arrangementet

Du har 10 sekunder på å overbevise en generasjon som ikke lar seg påvirke av tradisjonell merkevarebygging og markedsføring om at de bør benytte seg av dine tjenester. Ikke bare for å lykkes, men for å overleve i et fremtidens marked. Hvordan kan du nå og engasjere framtidens forbrukere, Generasjon Z?
 
Gen Z (de født mellom 1996 and 2012) er de første “digitale innfødte” og tilhører det som i år blir den største generasjonen på kloden. Deloitte og MUNCH starter med å dele innsikt og erfaring fra sitt innovasjons samarbeid, utviklet med nye Gen Z talenter, på hvordan MUNCH kan innovere med og for framtidens forbrukere. 

Etterfulgt av et ekspertpanel som diskuterer hvilke grep en organisasjon må ta for å engasjere framtidens forbrukere. Panelet består av: MUNCH direktør, Stein Olav Henrichsen, Gen Z artist Sid Hart, programleder og vaktsjef for NRK Nyheter, Bahare Viken, Gen Z bruker og student, Eva Hjorth-Johansen, og CEO Deloitte AS, Sjur Gaaseide.

Medvirkende
  • Bent Ove Jørgensen, Leder for Innovation & Ventures, Deloitte AS
  • Eva Hjorth-Johansen, Student, Internship Deloitte /Munch
  • Elise Almestad, Student, Internship Deloitte/Munch
  • Didrik Handlykken, Student, Internship Deloitte/Munch
  • Jannik Semb Fredricsson, Student, Internship Deloitte/Munch
  • Sjur Gaaseide, CEO, Deloitte AS
  • Stein Olav Henrichsen, Direktør, Munch
  • Sid Hart, Artist
  • Bahare Viken, Journalist og programleder, NRK
  • Øystein Ingdahl, CMO, Deloitte AS
Kontaktperson
Marianne Solli Løken, Deloitte, 95703935
Universell utforming
Rullestoltilpasset lokale
Servering
Ja
Sidevisninger
1315