Schibsted inviterer.
Vanene våre og hverdagen vår har endret seg under pandemien. Vi får varer og tjenester levert hjem som aldri før. Vi bruker tid og penger på hytte og oppussing, på baking og streaming. Vi jobber hjemmefra og over video. Vi har kanskje blitt mer effektive, men mindre kreative. Hvilke vaner tar vi med oss videre - på godt og vondt?
Panelsamtalen er todelt og ledet av Lars Molteberg Glomnes:
Del 1 - NÆRINGSLIV
Hvordan har forbruket vårt endret seg under pandemien? Hva tar vi med oss videre? Hva har vi lært fra et bedriftsperspektiv? Og hva forteller det oss om hvordan vi skal møte den neste store krisen?
Panel:
Nicolai Skarsgård, CEO og gründer Hjemmelegene
Anders Angen, CEO Helthjem Netthandel
Gudmundur Ebenezer, Psykolog, gründer og daglig leder Lifekeys
Kristin Skogen Lund, konsernsjef Schibsted
Del 2 - ARBEIDSLIV
Hvordan har arbeidslivet endret seg? Hva tar vi med oss videre av de nye arbeidsformene, og hvordan påvirker det hvordan vi arbeider, samarbeider, leder og trives? Og hvordan bygger vi egentlig kultur, tilhørighet og arbeidsmiljø etter pandemien?
Panel:
Pål Molander, Direktør Statens Arbeidsmiljøinstitutt (STAMI)
Cecilie Asker, Kulturredaktør i Aftenposten, forfatter av masteroppgaven “Borte bra, men hjemme best?”
Gudmundur Ebenezer, Psykolog, gründer og daglig leder Lifekeys
Kristin Skogen Lund, konsernsjef Schibsted