Gode brukeropplevelser er den nye gullstandarden - både for næringslivet og for offentlig sektor. Som forbrukere krever vi i mye større grad enn før personlig tilpassede tjenester og smidige digitale brukeropplevelser. For å imøtekomme dette behovet er selskaper og organisasjoner avhengig av å hente inn personopplysninger mot at forbrukeren får utsøkte digitale tjenester.
Men hvilke tilpasninger opplever brukeren som kule og hvilke som ubehagelige?
Er vi villige til å dele data i bytte mot bedre tjenester og hvordan skal man sikre tilliten til fremtidens kundeopplevelser?
Vi lanserer ferske tall om hva det norske folk tenker!
Medvirkende
Inger Lise Blyverket, Direktør, Forbrukerrådet
Heidi Arnesen Austlid, Administrerende direktør, IKT Norge
Tonje Sandberg, Administrerende direktør, Accenture Norge
Louise Fuchs, Kommunikasjonsdirektør, Kolonial
Catherine Holten, Direktør for Digitalisering, Brønnøysundregistrene
Catherine Janson, Avdelingsdirektør IT design og utvikling, NAV