Workshop: Tjenestedesign, brukerinvolvering og innovativ tjenesteutvikling
Velkommen til en høyintensiv og effektiv workshop om hvordan tjenestedesign metodisk og kreativt benytter prinsipper og teknologi for å løse komplekse samfunnsutfordringer og skaper innovative tjenester og opplevelser. Du vil få en inspirerende introduksjon til hvordan tjenestedesign kan brukes til innovative anskaffelser gjennom kartlegging av problemstillinger, klarlegge en gjensidig behovsforståelse og for å oppnå konkrete resultater som skaper bærekraftige, innovative løsninger.
Her får du prøvd ut metoder, kreativitet, fagområder og din egen personlighet i samspill med et bredt spekter av deltagere. ;-D
Om Magne Benno Hopp
Magne har tre ti-års erfaring som designer og kreativ leder med tunge leveranser for sektorer som handel, bank og finans, underholdning og offentlig sektor. I dag jobber han med kundeopplevelse hos Bouvet som tjenestedesigner og konseptutvikler med hovedtyngde på behovskartlegging, brukerinvolvering, kreativitet og levere helstøpte løsninger med gode brukeropplevelser. For tiden er Magne engasjert hos Helseetaten i Oslo kommune, med velferdsteknologi som prosjektområde.
Om Ann-Kristin Hansen
Ann-Kristin har jobbet med kundeopplevelse siden det forrige århundret. I dag jobber hun som avdelingsleder i Bouvet, hvor hun leder et fantastisk team med UX, grafisk og tjenestedesingere. Hun har lang erfaring med å lede prosjekter og styre ressurser, som da hun hadde ansvaret for ny digital plattform hos Avinor. Med solid erfaring fra kundesiden, har hun godt innblikk i kunders utfordringer. Derfor kan hun bistå kunder med en smidig og god prosess frem til ferdig resultat, tilpasset kundens hverdag.