Content marketing er et av tidens største buzz-begreper. Men er det på vei til å bli noe mer? I så fall, hvor går skillet mellom redaksjonelt og kommersielt innhold?
Vi inviterer til spennende paneldebatt med gjester fra både mediehus, akademia og markedsføring.
I panelet (med forbehold om endringer):
Ordstyrer: Jens Barland, Førsteamanuensis i medieledelse og innovasjon, NTNU
Debatten blir tredelt:
Tema 1: Innholdsmarkedsføring: Gull eller oppkonstruert tull?
Tema 2: Politisk innholdsmarkedsførig: Schizofreni som skaper grobunn for Fake News og politisk reklame?
Tema 3: Inbound marketing: Dør journalistikken når alle selskaper selv blir mediebedrifter?
Kjør debatt!
Om arrangørene:
VG Partnerstudio og Inbound Group AS
Inbound Group har på to år etablert seg som et ledende markedsføringsbyrå innen inbound marketing i Norge.
VG Partnerstudio er VGs interne satsning på innholdsmarkedsføring, og har nylig satt politisk innholdsmarkedsføring på dagsorden.